januar 2016

Sliten gutt

Haha, for en herlig liten gutt jeg har her hjemme. Han har vært hele uken i barnehagen, og siden han akkurat sovnet på gulvet over en time før han egentlig pleier å sove, tror jeg han har hatt en g...

Kos

For en herlig dag vi har hatt idag! Hentet som sagt lille tidlig i barnehagen, så kjørte vi rett på besøk. Der fikk vi servert middag og har kjørt biler og egentlig bare kost oss. Lille var kjempet...

Smoothie bowl

Nå er morgenen godt i gang, frokosten er i magen og kaffekoppen i hånden. For en fin morgen! Så nå er jeg klar til å starte dagen, og lese et par timer. Tenkte å hente lille litt tidlig i barneh...

Tilbake til normalen

Nå er jeg endelig kommet skikkelig igang med både skole, forever living og normale rutiner igjen, å det er så deilig å være skikkelig igang igjen. Det har vært en mye lenger ferie enn jeg planla, s...

Winter wonderland

Plutselig ble det vinter her også, å det er faktisk skikkelig snø. Så koselig å se ut vinduet nå, nå kommer jo julestemningen på ny igjen, haha! For noen koselige dager vi har hatt etter vi kom hje...

Tur/retur

På mandag, alt for tidlig på morgenen, reiste meg og min kjære til Oslo en tur for og besøke søsteren hans. Det har vært noen veldig fine dager, med avslapping og kos. Savnet lille som var hos farm...

Klar for imorgen

Da er toget klart, og vi er klare for 4årsdag imorgen, haha. Trodde aldri jeg skulle få ut geleen fra alle boksene. Måtte jo lage i alle former og fasonger og sette alt sammen, så skapene ble grund...

Gele tog

På lørdag blir min søte lillebror 4 år, så utrolig rart. Det har gått så alt for fort! Han var jo nettopp bare en liten baby, å nå bestemmer han selv hvilken kake han vil ha i bursdagen sin og hvil...

Halvveis

Nå er vi halvveis i uken allerede, og det har vært en deilig dag. Det ble en litt lengre juleferie fra skolen enn planlagt, å de siste dagene er det forever living dagene er blitt brukt på. Ikveld ...

Stranden

Idag var det planleggingsdag i barnehagen, og det betydde enda en kosedag med lillegutt, så da tok vi turen til moren min og lillebroren min, som også hadde planleggingsdag idag. Så utrolig koselig...

Fin start

For en herlig start på det nye året. Vi startet igår med å gå tur, for så å komme hjem og lage kakao med krem, så bare avslapping. Idag har vi vært ute i sandkassen og kost oss en stund, og vi fikk...